ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Monday, December 24, 2012

PUISI : RINDU


RINDU

by Ogee Ahmad on Monday, 24 December 2012 at 10:14

Rasa rindu itu 
resah selalu
mencengkam dikalbu
rimas lemas sendu
sering berlagu
sakit dan pilu
bagai tertusuk sembilu
mungkinkah aku
diulit rindu
namun apa dayaku
dia tidak tahu
kini aku termanggu
menagih kasihmu
hati menangis selalu
kini ku tahu
apa yang berlaku
antara kau dan aku
tidak kan mungkin bersatu
kenapa begitu
hanya ALLAH yang tahu
kini aku
pasrah setiap waktu
akan ketelanjuran rindu
sedang hati mengebu
rasa kasih padamu
apa lah daya ku
kini aku adalah aku
kekal begitu.


Ogee Ahmad
Batu Gajah
Perak.
~~~~~~~~

No comments: