ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Wednesday, January 30, 2013

SEKADAR CORETAN - 2

Assalamualaikum...
Selamat pagi, salam ceria salam tahajjud buat rakan-rakan pengunjung yang sudi singgah bertamu di laman blog ini, apa khabar semua?...harap sihat-sihat saja ya...terima kasih sekalung budi dari saya...:)

Hemmm....pepagi ni apalah nak post kat sini ek? takkan nak cerita pasal mimpi kut?...ishhh mimpi pun macam tak best jer nak story...
kannn???
ada ke patut mimpi dibelit ular sawa mata besar...Ya Allah Ya Rabbi...nih mesti gara-gara asyik duk nampak posting-posting ular besar jer kat fb kekawan saya kut?...ahahaha....memang tak boleh blah punyer mimpi cam kata bebudak rock sekarang ni kan?...hehehe...apa pun pepagi ni kena banyak senyum dan ceria-ceria sikit baru aura-aura positif akan meresap ke dalam diri dan seterusnya membuatkan kita rasa bahagia dan ceria sepanjang hari...Insya-Allah!

Oh ya, terlanjur menceceh kat sini pepagi ni, saya nak ambil kesempatan untuk mohon maaf kepada semua rakan-rakan followers saya, andai anda tidak dapat lagi melihat posting-posting lama saya di blog ini sejak sekian lama. Sebenarnya, blog ini masih dalam proses penambahbaikan lagi, jadi posting-posting saya yang lama tu (bermula 2010) disimpan buat sementara waktu untuk diedit kembali agar lebih kemas dan memuaskan lagi untuk dibaca dan ditatap. harap maaf dan bersabar ya di atas segala kesulitan yang timbul.

Insya-Allah, akan saya muatkan kembali kesemuanya secara berperingkat-peringkat mengikut kelapangan waktu yang saya miliki nanti. Diharap kekawan semua terus setia bersama saya di sini dan jikalau ada sebarang  idea dan pandangan yang ingin diutarakan tak kiralah teguran atau kritikan yang membina silalah sudi-sudikan menulis komentar anda di sini ya (dalam ruangan ulasan)..Insya-Allah...akan saya baca dan balas jika waktu mengizinkan nanti. Harapan saya semoga ilmu yang ada dapatlah dikongsikan bersama-sama...

Terima kasih kepada semua, kerana sudi meluangkan masa untuk menyinggah ke blog saya yang tak seindahnya ini...semoga ada manfaatnya yang diperolehi...mudah-mudahan...kannn?...Insya-Allah!


Akhir kata, salam hormat salam ceria dan senyum selalu...jumpa lagiiiii...

No comments: