ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Sunday, April 21, 2013

SUKA-SUKA : KUIZ TELEJUMAAT BERSAMA TV AL-HIJRAH

Terima kasih kerana menonton TeleJumaat 'Villa Untuk Ibu' itu sebentar tadi.

Soalan pada minggu ini adalah :-

Adakah anda pernah mengalami situasi yang sama seperti watak anak-anak dalam situasi Villa Untuk ibu ini, yang manakah menjadi prioriti anda? Adakah kebajikan ibu atau keutamaan keluarga sendiri diberi perhatian?

Sila berikan jawapan anda didalam ruangan komen dibawah, jawapan yang bertuah akan diumumkan esok jam 11.00 pagi. Tepat jam 10.00 pagi esok, ruangan jawapan akan ditutup.

Selamat Mencuba.

Jawapan dan Komen :
Nur Za Assalamualaikum...
Jika saya berada di tempat anak-anak dalam watak cerita Villa untuk ibu ini, apa pun dugaannya, demi untuk menunaikan janji yang telah terucap, saya akan tetap berusaha untuk mengotakannya kerana saya tidak mahu mengecilkan hati seorang ibu dan mengecewakan dirinya dengan janji-janji manis yang telah ditabur tetapi tidak ditunaikan. Walaupun seorang ibu tidak pernah meminta sesuatu daripada anak-anaknya, tetapi kita sebagai anak, apabila sudah berjanji maka perlulah kita tunaikan dan gembirakan hati ibu kita sebelum dia menutup mata. Kebajikan ibu perlu diutamakan kerana dialah yang bersusah payah melahirkan kita.Terima kasih.

Assalamualaikum. Terima kasih kepada penonton TeleJumaat yang telah memberikan jawapan, komen, pendapat dan pandangan mengenai 'Villa Untuk Ibu'. Empat pemenang bertuah TeleJumaat adalah Nur Za, Senyum Simpul, Noor Nazam dan Ali Al-Sa'lt. Kepada nama-nama diatas, diminta memberikan detal anda seperti nama penuh, alamat terkini dan number telefon untuk dihubungi. Sila inbox detail anda ke page TV Alhijrah.

Tahniah kepada semua pemenang.

No comments: