ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Wednesday, May 29, 2013

HADIAH LAGI : TVALHIJRAH TELEKUIZ.


*Terima kasih TVALHIJRAH di atas kiriman hadiah kuiz telejumaat yang saya menangi tempohari. Alhamdulillah, telah selamat sampai ke tangan saya pada 27 mei 2013 yang lalu...cantik...cun dan disukaiiii...:)

2 comments:

ainnur mustaqim said...

as salam sis Nz..waaaaa tahniah yer coz dapat hadiah lagi...rajin betul nz masuk macam2 kuiz dan pertandingan...huhuhu ainnur ni susah gak komitmen keja,kat umah lak memang tak peluang langsung nak ngadap tenet,mcm2 keja mcm2 hal kat umah...apa pun tahniah..kita tumpang sukee

سيتي نور زا said...

W'salam ainnur...ala..bukan perlu bagi komitmen lebih2 pun...hehehe...sambil buat keje jer Nz jawab kuiz2 macam gini bila kebetulan masa tu Nz bukak FB n nampak ada posting2 kuiz n pertandingan2...so secara spontan jer join semua2 ni...tapi dah rezeki agaknya tu yang hadiahnya jatuh kat tangan Nz walaupun saingannya amat sengit...syukur, alhamdulillah...Nz join pun hanya suka2 jer sekadar mencabar dan menguji minda sendiri...tak de niat lain pun...memang hobi semulajadi Nz suka mencabar diri dengan menyertai macam2 pertandingan yang diadakan...bila berkesempatan dan ada peluang Nz joinlah...semuanya secara spontan tak perlukan masa yang lama pun...Ainnur pun boleh...jangan risau...terima kasih selalu bagi sokongan...hehehe...ni masa belum tutup fb dulu ni...bulan 4 join..