ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Thursday, May 23, 2013

PUISI : JIKA DENGANMU




Jika denganmu aku ceria
Kuingin dakap bahagia

Jika denganmu aku gembira
Kuingin sentiasa tertawa

Jika denganmu aku tenang
Kuingin sentiasa mengenang

Jika denganmu aku dihargai
Kuakan sentiasa menjaga harga diri

Jika denganmu aku selalu dirindu
Kurela menjadi seorang perindu

Jika denganmu aku selalu disayangi
Aku pasti menjadi lebih menyayangi

Dan...
Jika denganmu aku bermotivasi
Kuingin selalu dimotivasi.

-CT Nurza-
21092011 08:54pm


♥♥ Ketika pintu-pintu bahagia terbuka luas untukku melangkah...datang pula sang ribut meniup ganas menutup kembali pintu itu...kehampaan kembali menyelubungi diri...dan aku tetap pasrah walau hati menyimpan tangis...masihkah ada pelangi yang akan muncul untuk menghadiahkan kembali jalur indahnya kepadaku??? atau cuma awan hitam yang tetap setia bersama akan sentiasa menjadi teman akrabku sepanjang waktu...♥♥

No comments: