ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Thursday, July 11, 2013

SEKADAR CORETAN



"...Ketenangan malam mendekatkan diriku kepada-Mu...
Jadikanlah aku hamba yang sentiasa mendapat keampunan dan pimpinan-Mu Ya Allah!...berilah aku taufik dan hidayah-Mu tiap waktu...amin..."

* Assalamualaikum dan terima kasih kepada rakan-rakan baru dan lama yang sudi melayari blog saya yang takseindahnya ini dan juga sudi untuk follow blog saya...diharapkan apa saja yang disajikan di sini dapat memberikan sedikit sebanyak ilmu dan manfaat serta perkongsian yang berguna buat kita bersama...kesudian anda semua bertandang ke laman ni amatlah dihargai...selamat berbuka puasa dan selamat menunaikan solat fardu maghrib juga terawih.
Salam hormat dan ceria selalu dari saya di sini...
CT Nurza.
11 Julai 2013

No comments: