ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Sunday, November 17, 2013

SONY, NESCAFE & NUFF TERIMA KASIH!

Assalamualaikum...
Selamat malam dan selamat menunaikan solat fardhu maghrib...hemmm, seminggu tinggalkan blog nih sunyi sepi, rindu pulak nak menceceh...cehh...cehhh kat sini. Ya la, kalau asyik berpantun, berpuisi, bermadah dan berpuitis-puitis aje nanti jemu pulak nak ngadap blog ni kan. Ada ketika nak jugak freekan minda bersantai-santai tulis sesuatu yang boleh membuatkan hati tersenyum ceria sorang-sorang kat depan skrin laptop ni kan, tak delah fikiran jadi strees sangat ya tak??? hidup ni tak boleh terlalu serius dan skema sangat, semua benda nak ikut skill...letih, tension dan membebankan...jadi nak berskema-skema ikut keadaan dan biar bertempat jer la...kannn??..huhuh...


Haa...seminggu yang lepas saya ke Sarawak cuti-cuti Malaysia sekali-sekala. Tengok majlis konvokesyen anak sedara saya kat UNIMAS. Bestlah jugak duk kat sana. Tenang dan damai jiwa...lupa segala masalah kejap. Lagipun masa kat sana saya dah campak masalah-masalah saya kat Sungai Sarawak dan Sungai Rajang jadi habis semua hanyutlah kan. Balik sini rileks sikit otak...hehehe

Jadi malam ni, saya nak ambik kesempatan mengucapkan jutaan terima kasihlah kepada pihak pengiklan dan penaja yang sudi memilih blog terpencil saya ni untuk menerima hadiah-hadiah CPUV dari anda dengan meletakkan iklan-iklan yang begitu cantik kat blog saya tanpa disangka...walaupun saya ni tak berapa nak tahu sangat pasal benda-benda ni semua, tapi saya tetap bersyukur di atas kesudian anda memandang blog yang tidak seberapa kepunyaan saya ini. Alhamdulillah, rezeki sejak menyambut hari lahir saya pada september lepas sehingga kini, masih lagi ada untuk saya. Syukur, alhamdulillah! terima kasih sekalung budi juga buat semua, terutama pihak penaja, pengiklan dan pembaca yang sudi singgah walau hanya sekadar menjengah dan bertamu sejenak di laman ini. Kehadiran anda menambah ceriakan lagi blog ini...sangat-sangat dihargai.

Akhir kata, serangkap pantun buat semua...

Kepala ringan minum nescafe,
Enak menjamu kuih kasturi;
Segala kekurangan harap dimaafi,
Semoga takjemu bertandang ke mari.


Terima kasih Nescafe...

Terima kasih Sony...

Terima kasih International Autoparts (Proride) - CPUV ke-12


Dan Terima kasih Mr. Nuff, juga kepada semua Pengiklan yang sudi memilih blog saya sejak ogos  lalu untuk menerima CPUV dari anda...sokongan diberikan amat-amat dihargai...:)

-CT Nurza-
17 November 2013

08:00mlm

No comments: