ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Friday, December 13, 2013

KUIZ MODENAS INSPIRASIKU : HADIAH TELAH DITERIMA PADA12.12.2013






 

Gambar ke-6 ni...huhuhu...ni posing atas permintaan anak-anak saudara jerr lepas balik ke rumah...:)

Coretan Spontan dari pengalaman kisah benar yang telah membawa tuah...


Motor MODENAS merupakan motorsikal  kesukaanku suatu ketika dahulu. Meskipun aku tidak mempunyai lesen memandu dan amat takut untuk menunggang motorsikal, namun hasrat untuk membeli motorsikal tersebut tetap ada. Sebenarnya, aku sangat gembira apabila dapat membeli motor tersebut dengan menggunakan wang hasil titik peluhku sendiri.  Ketika itu aku masih lagi bekerja di sebuah farmasi di Shah Alam. Atas kecemerlangan tugasan dan kejayaanku menguruskan akaun syarikat dengan baik maka Big Boss dan  Boss aku amat berbesar hati untuk menaikkan gajiku dan membayar bonus sebanyak dua bulan gaji. Apalagi, dengan rasa syukur dan gembira yang teramat sangat, sebaik sahaja menerima duit bonus tersebut, keesokkannya aku terus ke kedai motor ditemani suami. Alhamdulillah, akhirnya modenas impianku berjaya jua dimiliki…”

*Note : Terima kasih Modenas & Nasional FM yang telah menganjurkan kuiz ini. Tak termimpi Motorsikal ini akan menjadi milik saya salah sebuahnya. Penyertaan spontan sekadar memberikan sokongan dan suka-suka sahaja telah memberikan senyuman spontan jua buat diri saya...Syukur, Alhamdulillah atas kurniaan-Nya.  Cantik & menarik sekali warna biru & Putih mutiara (Metalic) yang telah diberikan kepada saya...Syukaaaaaa sangatttt...:)

No comments: