ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Sunday, March 30, 2014

FOTO BENGKEL PENULISAN KREATIF (NOVEL ISLAMI)




Assalamualaikum dan selamat petang semua!
Apa khabar? sihat? ceria? bahagia? walau apa pun jawapannya, saya di sini sentiasa mendoakan agar tetamu-tetamu setia blog NKN ini berada dalam situasi sihat walafiat dan tenang-tenang semuanya. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke laman maya tempat saya sering bertapa, bersantai dan menuang idea di sini dengan ilham-ilham spontan yang kadang-kadang datang dan perginya juga sekelip mata bila terlupa menyimpannya dalam memori chip fikiran saya ini...hehehe...semacam gitu ayat.

Mohon maaf banyak-banyak kerana beberapa hari ni tak sempat nak jengah-jengah dan tinjau blog saya ini. Namun begitu, syukur, Alhamdulillah! anda semua pengunjung-pengunjung yang amat saya hargai dan hormati sentiasa setia menemani saya di sini. Terima kasih dan terima kasih...walau pun tak mengenali antara satu sama lain, tapi kalian semua tetap di hati...Insya-Allah!

Untuk pengetahuan semua 2,3 hari lepas saya agak sibuk sedikit. Sibuk dengan urusan keluarga kerana malam jumaat baru ni, di rumah emak mertua saya ada buat sedikit kenduri tahlil untuk arwah abang ipar saya yang baru sahaja meninggal dunia pada 06 Mac 2014 yang lalu. Pada petang jumaat pulak, saya bergegas ke Kuantan bersama suami tercinta kerana sabtu 29 Mac 2014 saya ada mengikuti "Kursus Penulisan Kreatif (Novel Islami)" yang sekian lama saya impikan untuk menghadirinya jika ada kesempatan, ruang dan peluang untuk saya turut menyertainya. Syukur Alhamdulillah, Allah SWT telah menyempurnakan impian saya dan permudahkan segalanya.

Teruja dan gembira sangat2 kerana banyak ilmu dan tip yang saya perolehi hasil daripada menyertai bengkel tersebut. Sifu-sifu yang memberikan bimbingan dalam kursus tersebut juga amatlah menyenangkan hati dan hebat-hebat belaka. Tahniah En. Khairy, En. Amir & En. Azlan (Novelis2 & Editor Galeri Ilmu). Segala ilmu yang dicurahkan Insya-Allah, akan cuba dimanfaatkan dan diaplikasikan sebaik mungkin suatu hari kelak...:)

Ok, sampai sini dulu...salam mesra untuk semua.

-CT Nurza-
30 Mac 2014
05:44ptg.

2 comments:

dapor meletop ainnurmustaqim said...

waaaaaaaaahhhh....bestnye...tak rugi sis pegi kan...mesti byk ilmu yg dikutip...palagik sis...sharing is caring hehehehe

CT Nurza ® said...

Salam Ainnur...wah memang meletop abis semangatku...hehehe...Insya-Allah, memang tak rugi datang jauh2 sebab ilmu yang dapat berbaloi sangat2...kalau ada yang bersesuaian lagi nanti, mau aje NZ pegi lagi join...bab2 ni memang kusuka...suka...sukaaaa sangattt...bagi can NZ tarik nafas dulu ek. Nanti2 kita tukar idea share ilmu bersama k...:)