ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Thursday, April 17, 2014

ARTIKEL : JANGAN-JANGAN ISTIDRAJ (MAJALAH SOLUSI BIL 67)



Karya terpilih pembaca Solusi 67, Seintim Nabi & Anak Yatim.

Respons daripada Majalah Solusi:
1) Farid Roslan.
2) Umrah Mahmud.
3) Kamaluddin Abdullah.
4) Anailod Ana.
5) Nor Mazhalmi Khalib.
6) Cikgu Arsyad Jamil.
7) Wardah Nawwarah.

Sumbangsih:
1) Abdul Qadir Sirry-yus-saqti bin Mohd Aros
2) CT Nurza

Gen-Q:
Siti Mariam Sudin.

Puisi:
Mohd Adid Ab Rahman.

Subeditor Solusi

..Dapatkan Majalah Solusi 67 di PBAKL 2014 di PWTC, 24 April-4 Mei 2014.


                                                   ************************

Bismillahirrahmanirrahiim...
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Segala rasa syukur dipanjatkan hanya untuk-Nya. Syukur setinggi-tinggi kesyukuran, kerana 'Bank Artikel' Majalah kesayangan saya SOLUSI telah pun meluluskan dan menerbitkan artikel saya untuk keluaran isu kali ini. Dengan rasa terharu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih sekalung budi jua kerana sudi menyiarkan komentar-komentar spontan saya menerusi emel yang dikirimkan juga komentar terbuka saya di page majalah solusi sebelum ini.

Sekurang-kurangnya, saya berpeluang untuk berkongsi sedikit pandangan peribadi dan ilmu sebagai tanda sokongan demi mendidik diri sendiri dan masyarakat amnya. Insya-Allah! Semoga artikel saya sedikit sebanyak dapat memberikan manfaat kepada pembaca-pembaca yang menjadikan majalah ini sebagai teman setia di sisi. Jika ada yang tidak kena dengan artikel ataupun komentar-komentar saya sebelum ini, dipersilakan untuk memberikan sebarang komen secara berhemah dan membina, Insya-Allah akan saya terima dengan lapang dada.

Jadi, kepada rakan-rakan yang sudi untuk membaca artikel saya, jangan lupa ya dapatkan Majalah terbaru SOLUSI kali ini Bil 67 dalam ruangan 'SUMBANGSIH'.

Penghargaan dan terima kasih saya juga, istimewa buat Ustz. Muhammad Luqman Makhtar (Editor), Cik Jamilah Mohd Norddin (Subeditor) dan seluruh warga kerja Solusi yang sudi memilih artikel saya untuk siaran dan terbitan kali ini. Jasa dan budi baik anda semua amat saya hargai...Insya-Allah!

Terima kasih terkenang di hati.

Kambing biri sesat di gua,
Mencari makan sedari pagi;
Solusi memberi ketenangan jiwa,
Menghampirkan diri kepada Ilahi.

-CT Nurza-
17 April 2014
04:00ptg.

No comments: