ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Sunday, April 13, 2014

PERTEMUAN ISTIMEWA DI AKADEMI SYAIR PAHANG 12 APRIL 2014.


Pic 1 : Dr. Mohd Amran Daud, wakil dari DBP.


Pic 2 : Sebahagian daripada penulis-penulis yang hadir.



Pic 3 & 4 : Kenangan bersama Penulis-Penulis Pahang yang hadir...yang kecik itulah saya...:):)

Assalamualaikum...
Salam dinihari buat semua dan salam Tahajjud...

Semalam 12 April 2014, satu pertemuan istimewa telah diadakan buat pertama kalinya di bangunan "Akademi Syair Pahang" yang bakal beroperasi tidak lama lagi. Pertemuan santai petang semalam bersama beberapa orang Penulis Pahang dan juga wakil dari pihak DBP iaitu Dr. Mohd Amran Daud sangat-sangat memberi makna yang besar buat diri saya secara peribadi.

Pertama sekali, saya perlu ucapkan "Tahniah" kepada abang Roslan Madun selaku Pencetus/Pemilik Akademi Syair tersebut. Alhamdulillah, pertemuan semalam sedikit sebanyak menambahkan ilmu di dada saya dan sudah pasti akan saya cuba manfaatkan sebaik mungkin dalam karya-karya saya kelak apa yang telah diajari.

Terima kasih juga kerana memberi peluang dan ruang kepada saya untuk bersama-sama menjayakan "Projek Buku Pahang Dalam Syair" yang akan diterbitkan oleh DBP tidak lama lagi. Insya-Allah, mudah-mudahan saya mampu melaksanakan segalanya dengan sempurna mengikut perancangan dan jadual yang diberikan kelak...saya akan cuba buat yang terbaik sekadar termampu, Insya-Allah!

Inilah gambar-gambar yang sempat dirakam untuk pertemuan petang semalam. Gambar ini saya ambil dari laman FB abang Roslan Madun...hehehe...apa nak buat, gambar yang ada pada saya semuanya dah macam duduk di Cameron Highland diliputi kabus tebal...kelabu asap semua...nasib badan...hihihi...

Ok, dah berapa hari tak update blog ni, jadi sementara ada kelapangan ni saya kemaskinilah blog dulu, sebelum memulakan proses penulisan Syair Pahang saya...doakan ilham saya mengalir tanpa henti ya, agar proses penulisan saya tidak terganggu untuk menyudahkan kerja saya yang penting ini...Insya-Allah!

Jumpa lagi...:)

-CT Nurza-
13 April 2014
05:13.

No comments: