ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Friday, May 16, 2014

STATISTIK PENGUNJUNG PADA 15 MEI2014



Assalamualaikum...
Selamat tengah malam semua. 'Selamat Menyambut Hari Guru' kepada semua rakan-rakan, pembaca-pembaca setia blog NKN dan juga warga pendidik di seluruh Malaysia yang menyambut Hari Guru pada hari ini. Jasa bakti anda semua amat dihargai. Syabas dan Tahniah!

Memandangkan dah berberapa hari saya tak sempat menjengah blog dan kemaskinikan laman maya milik saya ini, jadi malam ni saya luangkan sedikit masa untuk membaca dan membalas segala komentar-komentar yang ditinggalkan di laman ini. Terima kasih kepada adik-adik, cikgu-cikgu dan semua para tamu yang saya hargai kerana sudi berkunjung ziarah ke blog yang tidak sehebatnya ini dan meninggalkan jejak anda di sini.

Maafkan saya, jika terlewat membalas komen-komen yang ditinggalkan ya. Insya-Allah, sedaya mungkin saya akan cuba untuk tidak menghampakan permintaan anda semua sebagai tanda penghargaan dan terima kasih tidak terhingga daripada saya kerana sudi memandang blog picisan ini. Semoga kita sama-sama beroleh manfaatnya jika nukilan-nukilan spontan saya di sini dapat membantu dan dikongsikan bersama. Doakan saya agar diberikan ilham yang baik-baik untuk terus menulis perkara yang baik-baik dan berkarya dengan tenang dengan cara sendiri di sini. Amin.

Akhirkata,
Salam tulus ikhlas untuk semua...jumpa lagi...:)

-CT Nurza-
16 Mei 2014

12:27 tghmlm.

No comments: