ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Thursday, April 30, 2015

SAJAK : AMAT RINDU


Nandaku sayang..
Ninaessha Ismail
Indah bahasamu menawan kalbu
Lelah ummie lenyap menderu
Setiap ucapan umpama madu
Mendakap erat di jiwa nan rindu
Ketahuilah wahai anakandaku
Kuingin disampingmu
Biar musim berlalu
Namun kasihmu
Kutunggu selalu
Mengisi rindu
Amat rindu
Ini,rindu ini


Norais @ Nor Azizah Idris
Plentong Johor Malaysia
28042015 Selasa 9:54 Pagi.

Gambar by Google

6 comments:

Tiada Kata Secantek Bahasa Untu Ku Puji Kekanda said...

Terima kasih adiku CT Nurza
Memuatkan puisi yang tak seberapa ini
Budimu akan hanya Allah yang membalasnya

®سيتي نور زا said...

Sama-sama kak. Ala apa salahnya saya perkenalkan karya kawan-kawan saya juga kat sini kan? Insya-Allah, ada lapang tentu saja saya akan muatkan kak.

Tiada Kata Secantek Bahasa Untu Ku Puji Kekanda said...

As Salam dik CT Nurza
Akak nak buat puisi baru jab akak hantar Kat sini ya

®سيتي نور زا said...

Salam akak...
ok, nanti akak tampal je kat sini sajaknya ya. Saya copy-paste balik masukkan dalam laman baru blog ni. Kalau ada gambarnya akak emel sekali kat saya ctnurza@gmail.com. Saya tak online FB.

Terima kasih.

Tiada Kata Secantek Bahasa Untu Ku Puji Kekanda said...

Insh Allah nanti akak tampal Kat sini jer

®سيتي نور زا said...

Akak, emel pun boleh kalau saya tak on fb... :)