ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Thursday, August 13, 2015

HADIAH SASTERA DARUL MAKMUR 2015



   
Terima kasih DPMP & Kerajaan Negeri Pahang atas kesudian mengundang saya untuk turut serta meraikan & menyaksikan Majlis yang cukup bermakna ini bagi kami selaku anak-anak Pahang. Insya-Allah! dengan izin restu DIA Yang Maha Esa memberikan saya kesihatan yang baik, saya akan cuba menghadirkan diri pada 17 Ogos ini.

Meskipun tiada sebarang kategori yang sempat saya sertai untuk cuba dipertandingkan pada tahun ini disebabkan sudah agak terlewat mengetahuinya dan kesuntukan masa untuk mendapatkan karya-karya saya yang tersimpan dan tertinggal di Kampung, maka saya terpaksa melepaskan peluang ini untuk menyertainya.

Insya-Allah! Jika diizinkan, mungkin pada tahun hadapan ada pula peluang untuk saya turut mencuba. Majulah Sastera untuk negeriku. BAHASA JIWA BANGSA!.

CT Nurza
13 Ogos 2015
09:29mlm.


No comments: