ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Friday, February 19, 2016

BUKU PANTUN MELAYU SEMANDARASA 2016




Assalamualaikum...
Alhamdulillah, buku Antologi ke #5 saya yang sudah terbit dan diedarkan. Terdapat 20 rangkap  kuntuman pantun-pantun bertemakan bunga ciptaan saya berjaya dimuatkan di dalam buku ini. Syukur setinggi syukur! dengan izin restu-Nya maka saya telah diberikan kefahaman yang baik dalam proses pembelajaran menyiapkan pantun-pantun ini dengan jaya dan sempurna.

Terima kasih sekalung budi buat guru pembimbing saya yang sungguh berdedikasi, tabah, sabar dan tenang menghadapi karenah pemantun2 yang menyertai projek antologi ini. Tahniah! kepada semua rakan-rakan pemantun yang berjaya terpilih untuk bersama di dalam Antologi ini. Kenangan bersama tak mungkin dilupa kerana di sini kita menjalin persefahaman dan kebersamaan yang erat tanpa wujud perasaan negatif antara satu sama lain. Alhamdulillah! ketulusan dan keikhlasan kita bersama-sama akhirnya membuahkan kejayaan dengan terhasilnya buku ini. Syabas! Tuan Tabir Alam atas segala inisiatif yang telah dilakukan bagi mengesan bakat-bakat kami yang kecil ini untuk diasuh dan digilap dengan sebaiknya.

Sesungguhnya, untuk mencipta serangkap pantun yang berkandensa lunak seperti ini, tidaklah semudah yang difikir jika tidak berilmu dan mendalaminya. Berkat tunjuk ajar sifu, akhirnya kami semua berjaya melakukannya dengan usaha gigih dan minat yang ada. Terima kasih sekalung budi.

Kepada sesiapa yang ingin membuat pesanan untuk mendapatkan buku ini, anda boleh menghubungi saya di kotak mesej ini atau di alamat emel saya ctnurza@gmail.com. Segala pertanyaan boleh diajukan di sini. Terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong dan memberi semangat kepada saya.


No comments: