ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Monday, February 29, 2016

CPUV CAMPAIGNS JAN-FEB 2016


Assalamualaikum...

Sejak menghadapi fenomena sibuk berganda penghujung tahun lalu sehingga kini, akhirnya... baru hari ini saya sempat meninjau-ninjau dan jengah-jengah laman Nuff yang sentiasa memantau blog NKN sehingga kini. Mohon maaf ya Mr/Mrs. Nuff kerana sudah lama kita tidak berkomunikasi menerusi tiket sakti itu seperti sebelumnya.

Hmmm, macam ada harapan juga saya sudah lupa bagaimana nak hantar tiket itu bila sudah lama tidak dilakukan. Walau apa pun, jutaan terima kasih kerana masih lagi sudi memandang blog kecil saya ini untuk layak menerima pemberian2 istimewa dari pihak pengiklan yang sudi menceria dan memeriahkan laman blog yang tak sehebatnya ini. Insya-Allah! akan saya cuba menghasilkan entry-entry yang sebaiknya agar blog ini aktif berbakti kepada yang memerlukan maklumat dan sebagainya.

Kepada para tamu yang sudi singgah dan meninggalkan jejak di ruangan komen, ribuan terima kasih jua saya ucapkan. Kehadiran anda amat saya hargai... salam ukhuwah buat semua... :)

CT Nurza
29/02/2016
20:55mlm


No comments: