ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Saturday, March 26, 2016

CORAT-CORET BERGRAFIK



Assalamualaikum...
Selamat Pagi semua!

Puji dan syukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi kita sedikit masa lagi untuk hidup, memperbaiki diri dan menyiapkan segala bekalan untuk mengadap-Nya kelak. Semoga hari ini, hari yang penuh damai dan tenang buat kita semua. Bahagia dan ceria-ceria selalu...


Apa khabar semua? doa dan harapan saya semoga rakan-rakan pengunjung blog NKN sentiasa dalam kesihatan yang baik dan memuaskan. Insya-Allah! Aamiin.


Maafkan saya jika lama tidak menceceh di sini, tidak berkesempatan menyambut mesra kehadiran rakan-rakan semua dan agak lama sepi laman ini lantaran rutin hidup yang dilalui kini. Alhamdulillah! berkat sokongan dan doa dari rakan-rakan pengunjung  di sini, syukur berbanyak syukur kerana 2016 telah membuka banyak ruang dan peluang kejayaan kepada saya.  Insya-Allah! saya akan terus berusaha dengan semangat yang gigih demi menghasilkan karya-karya yang berkualiti untuk dikongsikan bersama pembaca-pembaca setia blog NKN.

Justeru itu, saya harap kalian semua tidak jemu untuk berkunjung ke blog saya yang tidak sehebatnya ini. Kunjungan anda amat saya hargai. Akan saya kongsikan info-info menarik tentang buku dan sebagainya bagi mengisi ruang ini agar leih bermanfaat untuk kita bersama. Semoga doa-doa yang dititipkan lewat komentar yang saya terima di blog ini, akan menjadi doa terindah buat saya untuk terus cekal dan tabah berusaha membuktikan keupayaan yang ada semampu mungkin. Semoga kita semua juga akan berjaya di dunia dan akhirat. Insya-Allah!

Salam silaturahim buat semua. Terima kasih.


-CT Nurza-
Selangor Darul Ehsan.
26 Mac 2016.


No comments: