ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Sunday, August 14, 2016

ANTOLOGI PUISI "NOTA UNTUK AYAH" 2016


Assalamualaikum dan salam bahagia semua...

Apa khabar tetamu-tetamu dan rakan pengunjung blog NKN? Mohon maaf, lantaran agak lama tidak sempat mengemas kini blog kesayangan saya ini, kerana rutin hidup yang semenjak dua menjak ini begitu padat pengisiannya. Walau bagaimanapun banyak program-program dan acara penting untuk majlis pelancaran buku tidak dapat saya sertai disebabkan kekangan tugas dan masalah kesihatan. Apa pun syukur kepada-Nya kerana masih lagi memberi saya nafas untuk meninggalkan sedikit bakti dalam dunia penulisan yang saya cintai ini dengan penghasilan buku-buku Antologi Bersama yang terbaharu dan masih menunggu proses penerbitannya.

Foto di atas merupakan buku antologi bersama saya yang ke #12 bakal terbit pada minggu hadapan sementara yang lain lebih daripada 30 buah lagi sedang menanti giliran untuk dicetak dan diterbitkan, Insya-Allah! doakan agar kesemuanya berjalan lancar dan dipermudahkan. Doa anda semua memangkin kejayaan buat saya selama ini. Terima kasih kepada semua yang tulus mendoakan saya di sini... semoga Allah SWT memberi kebaikan jua kepada rakan-rakan pengunjung yang sudi meninggalkan komentar tanpa nama dan sentiasa mendoakan saya. Syukur, Alhamdulillah!

Jadi, kepada semua... terima kasih sekalung budi. Salam hormat dan salam bahagia daripada saya di sini. Senyum selalu... :)

-CT Nurza-
14 Ogos 2015
23:15pm.

No comments: