ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Monday, September 26, 2016

CORAT-CORET NURZA


Assalamualaikum...

Menikmati udara malam di tepian pantai, memang sesuatu yang amat mengasyikkan. Setelah penat jerih memerah otak sekian lama, menjayakan projek demi projek secara usaha sama, akhirnya... saya terpaksa memberi tumpuan kepada kesihatan diri pula di saat ini. Memegang amanah yang berat untuk menguruskan manuskrip-manuskrip tertentu, membuatkan saya bekerja siang dan malam tanpa henti demi menjayakan visi dan misi yang telah dirancang. Alhamdulillah! Walau beribu kesukaran, cabaran dan dugaan yang membebankan fikiran, sekaligus menjejaskan sedikit kesihatan diri, namun demi amanah dan kepercayaan yang diberi, tetap saya cuba sempurnakan jua dengan sebaiknya sekadar kemampuan dan pengetahuan yang ada. Syukur, Allah permudahkan segalanya. Kini, saya terpaksa mengurangkan aktiviti penulisan saya buat sementara waktu. Insya-Allah! Selepas tiga bulan nanti, jika kesihatan saya sudah kembali stabil, saya akan sambung kembali minat saya.

Akhir kata, salam dan doa buat semua. Jumpa lagi jika esok masih bernafas. Selamat beristirahat buat semua... Selamat malam!



No comments: