ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Saturday, February 4, 2017

KEPUTUSAN BERBALAS PANTUN #24 (PROJEK BERBALAS PANTUN 2017)




Assalamualaikum wbkth!

Syukur setinggi syukur! kerana dengan izin restu serta limpah kurnianya, kali ini saya masih lagi dapat mengekalkan kejayaan kecil ini dalam diari catatan perjalanan dunia penulisan saya untuk tahun 2017 ini.

Terima kasih buat sahabat-sahabat GBT kusayang, kerana keikhlasan hati kalian mendoakan saya tanpa jemu, akhirnya rezeki ilham diberi oleh-Nya untuk mencipta bait-bait aksara dalam rangkap pantun ini biarpun terasa amat mencabar.

Selagi saya diberi kesihatan untuk menulis, saya akan tetap menulis dengan cara sendiri. Insya-Allah!

Salam berhujung minggu untuk semua. Jumpa lagi dalam entry sesi kembara saya ke Narathiwat, Thailand baru-baru ini... tunggu!!! 😘😘😘😘

-CT Nurza
04 Februari 2017
10:50mlm.


No comments: