ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Friday, February 17, 2017

PROGRAM ZK MENGENANG SASTERAWAN NEGARA USMAN AWANG


Assalamualaikum...

Sejak pertama kali saya mengikuti program ZK di UPSI, Tg. Malim dan kemudian ZK Teratak Bonda, di Kg. Kuala Sg. Baru, Melaka, tiba-tiba pada kali ini terbuka lagi hati saya untuk mengikuti program tersebut. Insya-Allah! Jika direzekikan kesihatan saya baik dan tiada masalah nanti, saya akan hadir menyertai program ini. Demi ilmu, saya akan korbankan sedikit masa dan wang untuk ke sana. Hanya dengan mengikuti program-program seumpama ini sahajalah saya dapat memperbaiki diri menambah ilmu dan membina keyakinan diri untuk melangkah dan terus cekal bertahan dalam dunia penulisan. Semoga Allah merahmati minat dan usaha saya selama ini. Aamiin...

No comments: