ASSALAMUALAIKUM! SELAMAT DATANG KE BLOG NUKILAN KREATIF NURZA. SALAM KUNJUNG ZIARAH!

Rakan-Rakan & Followers Yang Dihargai, Terima Kasih Sekalung Budi! Tulus Dari Hati...:)

Friday, June 16, 2017

CORETAN PAGI (2)




Assalamualaikum...

Selamat pagi dan salam sahur semua. Salam lailatulqadar juga. Semoga kita semua diberi
Keampunan oleh Allah atas segala salah silap dan dosa-dosa kita yang terlalu banyak. Mudah-mudahan Ramadan tahun ini memberi kesan terindah mentarbiah diri dan sikap  kita selama sebulan di madrasah Ramadan.

Mohon maaf, kerana dah lama tak kemas kini entry-entry terbaharu di laman ini atas kesibukan rutin seharian dan sebagainya. Berkebetulan baru-baru ini tab saya bermasalah, jadi terpaksalah menyepikan diri bertenang-tenang rehatkan minda buat seketika.

Walau bagaimana pun, syukur alhamdulillah! Sebelum tab terkena serangan virus daripada luar, saya sempat menyiapkan beberapa buah karya untuk dihantar ke akhbar, majalah dan jua untuk diantologikan. Mohon doakan saya terus tabah dan cekal untuk berkarya dengan tenang dan damai meskipun banyak dugaan yang terpaksa didepani... Insya-Allah!

Okeylah, sudah hampir 4:00 pagi. Saat paling hampir antara kita dengan DIA, ayuh kita tunaikan apa yang perlu. Jika ada kesempatan nanti kita jumpa lagi. Akan saya kongsikan karya-karya terbaharu saya di sini kelak. Doakan saya agar dikurniaka ilham yang baik dan bernas untuk menulis.

Terima kasih sekalung budi buat semua...jika anda ada teguran membina untuk memantapkan blog kecil saya ini, silalah tinggalkan komen dan alamat e-mel ya. Andai buah fikiran anda dapat menarik perhatian saya, Insya-Allah! Akan saya berikan hadiah sebagai penghargaan nanti...

Sampai jumpa lagi. Selamat bersahur dan Assalamualaikum...

- CT Nurza
16 Jun 2017

No comments: